PepsiCo соңғы 15 жылда алғаш рет корпоративтік логотиптің жаңартылғанын жариялады. Pepsi – әйгілі жаһандық бренд жаңа логотип пен визуалды сәйкестендіру жүйесін ұсынады. Жаңа дизайн брендтің 125 жылдығына орай биыл күзде Солтүстік Америкада және әлемдік премьерасы 2024 жылы ұсынылмақ. Логотип болашаққа бағытталған брендтің жаңа дәуірін көрсетеді. PepsiCo компаниясының хабарламасына сілтеме жасап, Aikyn.kz атақты сусынның жаңа логотипімен және оның мазмұндық концепциясымен таныстырады.
Жаңа дизайн Pepsi брендіне негізделген, оның ерекше және ең жағымды қасиеттерін көрсетеді. Pepsi PepsiCo Positive-тің мақсаттарына сәйкес экологиялық таза қаптамалар жасауда 2022 жылдан бастап АҚШ-та Pepsi барлық 20 унциялық (600 грамдық) бөтелкелерін, соның ішінде Pepsi Zero Sugar-ды 100% қайта өңделетін PET қаптамаларға ауыстыруда.
«Жаңа логотип пен корпоративтік сәйкестік брендтің бай мұрасына құрметпен қарап, болашаққа үлкен қадам жасайды» делінген PepsiCo хабарламасында. Pepsi компаниясының маркетинг жөніндегі директоры Тодд Капланның айтуынша, қолданыстағы ескі логотип брендтің бүгінгі идеологиясын толық көрсете алмаған.
«Жоғарғы жағында қызыл жолақ және төменгі жағында көк жолақпен қоршалған шеңбердің ортасында толқынды ақ жолақтың үстіне қалың әріппен жазылған «PEPSI» жаңа нұсқасы компанияның рухына сай келеді», – дейді ол.
Pepsi 125 жылғы тарихында бірнеше рет логотипін жаңартты. Pepsi батыл ой-өрісін және поп-мәдениетпен берік байланысын сақтап қалды. Әлемдегі ең танымал музыканттар мен актерлердің қатысуымен компания ең көрнекті жарнамаларды жасап, әрқашанда мәдениетті дамытуға үлес қосып отыр. Pepsi жаңа маркетинг пен өнімдерінде инновациялық шешімдерді үнемі жаңартып отырады, өзінің телешоуларын жасайды.
Pepsi спорт жанкүйерлерін шабыттандырады, жанкүйерлерді өз өнімдерін сатып алуға, тамақтанатын, жұмыс істейтін және ойнайтын орындарға тартуға күш салады.
«PepsiCo-ның брендтерін тартымды және біртұтас тарихты баяндау үшін әзірлейміз. Pepsi – бұл поп-мәдениет пен адамдардың өмірінің бір бөлігі болып қалу үшін 125 жыл бойы өзін дамытып отыратын брендтің тамаша үлгісі», – дейді PepsiCo компаниясының аға вице-президенті және бас дизайнері Мауро Порчини.
«Біз болашақ ұрпақты өз мұрамызбен байланыстыру үшін жаңа бренд әзірледік. Бұл болашаққа деген батыл көзқарасымызды білдіру үшін тарихымыздың айырмашылықтарын қазіргі заманғы элементтермен біріктіреді».
Компания таратқан хабарламада Pepsi жаңа дәуірді бастағанына өте қуанышты екенін, өйткені бұл қызықты жаңа және заманауи көрініс бренд туралы хабардар болуды күшейтіп, үлкенірек және батыл болып көрінуге және адамдарға өздері ұнататын нәрселерді қолдануға жаңа жолдар ашатыны айтылған. Осылайша, жаңа визуалды жүйе Pepsi компаниясының бай мұрасының ең жақсысын көрсетіп, оны барған сайын цифрлық әлемде табысқа дайындауға жасаған үлкен серпілісін көрсетуге арналған.
Жаңартылған түстер палитрасында Pepsi-дің классикалық түс схемасына контраст, жарықтық және заманауи жиек әкелу үшін электр көк және қара түстерді ұсынылған. Брендтің Pepsi Zero Sugar-ға үнемі назар аударатынын ескере отырып, дизайн қара түсті пайдаланады, бұл брендтің болашақта Pepsi Zero Sugar-ға деген адалдығын одан әрі көрсетеді.
PepsiCo өнімдерін тұтынушылар дүние жүзіндегі 200-ден астам елдер мен аумақтарда күніне миллиардтан астам рет пайдаланады. PepsiCo 2022 жылы Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker және SodaStream кіретін қосымша сусындар мен ыңғайлы тағамдар портфолиосының арқасында 86 миллиард доллардан астам таза пайда тапты.
PepsiCo өнім портфолиосы дәмді тағамдар мен сусындардың кең ауқымын қамтиды, соның ішінде әрқайсысының құны 1 миллиард доллардан асатын жылдық бөлшек саудасы бар көптеген танымал брендтер бар.
PepsiCo-ның мақсаты – pep+ (PepsiCo Positive) көмегімен сусындар мен тез дайындалатын тағам саласында әлемдік көшбасшы болу. PEP+ тұрақтылық пен адами капиталды өсіруге бағытталған стратегиялық трансформация деп бағаланады.