2020 жылдың басынан бастап шетелдіктерді ішкі істер органдарында тіркеу тоқтатылды. Алайда полиция басқа елдердің азаматтарының тұруына көші-қон бақылауын тоқтатқан жоқ. Астана қаласы полиция департаментінің көші-қон қызметі басқармасының бастығы Ербол Махметов Астана қаласының коммуникациялар қызметінде өткен брифингте көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы толығырақ айтып берді, деп хабарлайды елорда әкімдігінің ресми сайты.
Ведомствоның мемлекеттік қызметтерін көрсетудегі басты назар оларды автоматтандыруға және электрондық нысанға ауыстыруға аударылады.
Осы жылдың 9 айында елорданың көші-қон қызметі бөлімшелері 452 341 мемлекеттік қызмет көрсетті.
«2020 жылдың басынан бастап шетелдіктерді ІІО-ға тіркеу тоқтатылды. Бұл ретте, біз осы қалада тұруына үшін көші-қон бақылауын тоқтатқан жоқпыз. Шетелдіктің келуі, болуы және уақытша тұруға рұқсатты ресімдеу туралы хабардар ету үшін барлық жауапкершілік оларды қабылдайтын жеке және заңды тұлғаларға жүктеледі. Өз кезегінде шетелдікті қабылдайтын тараптар (қонақ үйлер, жалға берілетін пәтерлер, оқу орындары, емдеу-алдын алу мекемелері, жеке тұлғалар және т.б.) үш жұмыс күнде көші-қон қызметіне шетелдіктің болуы туралы хабардар етуі міндетті», – деді спикер.
Қолданыстағы заңнамаға сәйкес бұл механизм бұзылған жағдайда, қабылдаушы тарап Әкімшілік құқықбұзушылық кодексінің 518-бабы бойынша әкімшілік жауапкершілікке тартылады.
Азаматтарды тұрғылықты жері бойынша тіркеуді жақсарту бойынша дәйекті шаралар қабылдануда.
Астанада 9 айда 156 678 адам тұрғылықты жері бойынша тіркелді, 53 835 адам алынды.
«Халықты құжаттандыру жүйесінің МТК кодына (мекенжайларды тіркеу коды) көшуі «Электронды үй кітабын» құруға мүмкіндік берді. Осының арқасында біздің қызметкерлер әр нақты мекенжай бойынша қанша адам тіркелгенін көреді, егер тұрғындар саны негізсіз көп болса, тексеру жүргізіледі. Бұл «резеңке пәтерлерді» анықтауға және Полиция департаментімен уақытылы шаралар қабылдауға мүмкіндік береді», – деді ПД басқарма бастығы.
Сонымен қатар, енді пәтер иелерінің өздері электронды үкімет порталында өз пәтерінде кім тіркелгенін тексере алады.
Сондай-ақ, қала тұрғындарын ҚР ӘҚбТК-нің 493-бабы бойынша Қазақстан азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркегені үшін әкімшілік жауапкершілік қарастырылған.
Бұдан бөлек, Жеке басын куәландыратын құжаттарды беру механизмі жетілдірілуде. Биыл 9 айда 186 мың 25 паспорт пен жеке куәлік әзірленді және берілді. Құжаттарды дайындауға кететін уақыт мүмкіндігінше қысқартылды, жалпы тәртіпте – 20 жұмыс күні, жеделдетілген тәртіпте 1 және 3 жұмыс күнін құрайды.
Сонымен қатар Мемлекеттік корпорациямен бірлесе отырып өз бетінше қозғалу мүмкіндігінен айырылған мүмкіндігі шектеулі 215 азамат үйлерінде құжаттандырылды.
Заңсыз құжаттаудың әрбір әрекетін қызметкерлер тексереді және бұл мүмкіндікті жою үшін шаралар қабылданады.
Сонымен қатар, ведомство көші-қон заңнамасын 10 128 бұзушылықты анықтады. Елден тыс жерлерге 982 шетелдік шығарылды. Заңнаманы бұза отырып, шетелдік жұмыс күшін тартқаны үшін 99 жұмыс беруші, шетелдік азаматтарды уақытылы тіркеу бойынша шаралар қолданбағаны үшін 1152 қазақстандық жауапқа тартылды.